Практична робота № 3:
ТЕМА. Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин
у зв’язку з їхнім пристосуванням до різних умов існування.
МЕТА: навчатися визначати особливості будови хребетних тварин, що
виникають у зв’язку з їхнім пристосуванням до різних умов існування.
Обладнання й матеріали: презентація з зображеннями
представників різних груп хребетних тварин.
Хід
роботи:
1.
Уважно розгляньте зображення
тварин.
2.
Ознайомтесь зі стислим
описом тварин.
3.
Заповніть таблицю.
Назва виду |
*Група (клас) тварини |
Умови життя |
Ознаки пристосування до умов життя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*групи (клас) тварин – риби, амфібії (земноводні), плазуни (рептилії), птахи,
ссавці (звіри)
1.
Для формування
висновку дайте відповідь на запитання:
-
як залежить будова хребетних
тварин від умов життя?
Висновок: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Виконав учень (учениця) 7 - ____
класу ________________________(Прізвище ім’я)