Індивідуальні завдання
для 5 класу
з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»
підручник - авт.
Шаламов Р.В., Каліберда М.С., Григорович О.В., Фіцайло С.С.
https://pidruchnyk.com.ua/1717-piznaiemo-pryrodu-shalamov-5-klas.html
1.
Навчальний проект «Тривале спостереження за змінами в живій природі». Самостійна екскурсія, створення гербарію. Зразок
оформлення за посиланням: |
12б |
|||
2.
Навчальний проект «Опосередковане спостереження за пожежею в природному середовищі». Створення інфографіки, приклад на стор. 26-27
підручника. |
12б |
|||
3.
Навчальний проект «Спостереження за реальним фізичним процесом (зміною агрегатного стану)». Хід завдань для спостереження на стор. 45 підручника. Заповнити таблицю: |
10б |
|||
Соняшникова олія |
Вершкове масло |
|||
Температура
приміщення _____ |
Температура
морозильної камери _____ |
Температура
приміщення _____ |
Температура
морозильної камери _____ |
|
|
|
|
|
|
4.
Навчальний проект «Класифікація об’єктів неживої природи за запропонованими ознаками». Поглянь навколо. Які корисні копалини використано для
побудови будинку, оздоблення мешкання, для створення виробів. Підготуй
листівку. |
12б |
|||
5.
Навчальний проект «Класифікація та порівняння об’єктів живої природи за запропонованими
ознаками» Оформити таблицю про тварин, що живуть на землі (1
тварина), у воді (1 тварина), у землі (1 тварина). Приклад таблиці стор. 60
підручника. |
10б |
|||
Назва тварини |
Місцевість |
Як рухається |
За допомогою чого
рухається |
|
|
|
|
|