Лабораторне дослідження №2
Тема. Спостереження інфузорій.
Мета: ознайомитися з
особливостями будови та процесів життєдіяльності найпростіших на прикладі
інфузорії - туфельки.
Обладнання та матеріали: зображення інфузорії, відео «рух інфузорії», відео «інфузорія-туфелька» , відео «кон’югація».
Хід роботи
1.
Переглянути відео «рух інфузорії», відео
«інфузорія-туфелька»
.
2.
Розглянути зображення інфузорії-туфельки.
3.
Замалювати
інфузорію – туфельку. Зробити на малюнку відповідні позначення.
|
1 – клітинна оболонка 2 – цитоплазма 3 – велике ядро (вегетативне) 4 – мале ядро (генеративне) 5 – травна вакуоль 6 – скоротлива вакуоль 7 – клітинний рот 8 – порошиця 9 – війки |
4.
Закінчить речення:
Для перенесення несприятливих умов інфузорія – туфелька
утворює___________________________________________________________________
Інфузорія-туфелька
рухається за допомогою ___________________________________
За типом живлення
вона ____________________________________________________
Розмножується інфузорія – туфельки двома способами -
___________________________________________________________________________
Висновок (продовжить речення): Тіло інфузорії - туфельки хоча і
складається з однієї клітини, але це самостійний організм тому, що вона здатна
самостійно __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Виконав (виконала) учень (учениця) 6- класу ______________________ (прізвище ім’я)