четвер, 10 листопада 2022 р.

6 клас. Лабораторне дослідження №2. СПОСТЕРЕЖЕННЯ ІНФУЗОРІЙ.

 

Лабораторне  дослідження №2

Тема. Спостереження інфузорій.

Мета: ознайомитися з особливостями будови та процесів життєдіяльності найпростіших на прикладі інфузорії - туфельки.

Обладнання та матеріали: зображення інфузорії, відео «рух інфузорії», відео «інфузорія-туфелька» , відео «кон’югація».

 

 

Хід роботи

1.        Переглянути відео «рух інфузорії», відео «інфузорія-туфелька» .

2.        Розглянути зображення інфузорії-туфельки.

3.        Замалювати інфузорію – туфельку. Зробити на малюнку відповідні позначення.

 

 

1 – клітинна оболонка

2 – цитоплазма

3 – велике ядро (вегетативне)

4 – мале ядро (генеративне)

5 – травна вакуоль

6 – скоротлива вакуоль

7 – клітинний рот

8 – порошиця

9 – війки

 

4.        Закінчить речення:

Для перенесення несприятливих умов інфузорія – туфелька утворює___________________________________________________________________

Інфузорія-туфелька рухається за допомогою ___________________________________

За типом живлення вона ____________________________________________________

Розмножується інфузорія – туфельки двома способами - ___________________________________________________________________________

 

 

Висновок (продовжить речення): Тіло інфузорії - туфельки хоча і складається з однієї клітини, але це самостійний організм тому, що вона здатна самостійно __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Виконав (виконала) учень (учениця)  6-    класу     ______________________                                                                                                                              (прізвище ім’я)