Лабораторне дослідження №5
Тема. Будова бруньки.
Мета: ознайомитись із видами та будовою бруньок, їх
функціями.
Обладнання та матеріали: зображення пагонів рослин, зображення зрізів
бруньок, відео
лабораторного дослідження бруньки.
Хід роботи
1.
Перегляньте відео.
2.
Замалюйте вегетативну
бруньку, підпишіть її частини: конус наростання, покривні луски, зачатки
бруньок, зачаткові листки, зачаткове стебло
Місце для малюнку |
3.
Замалюйте змішану
бруньку, підпишіть її частини: зачаткові квіти, покривні луски, зачаткові
листки, зачаткове стебло.
Місце для малюнку |
4.
Замалюйте генеративну
бруньку, підпишіть її частини: покривні луски, зачаткове стебло, зачаткові
квіти.
Місце для малюнку |
Висновок:
Що таке брунька?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Яке значення мають бруньки? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Які бувають бруньки за розташуванням на стеблі? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Як розрізнити за зовнішніми ознаками вегетативні та
генеративні бруньки? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Виконав (виконала) учень (учениця) 6-класу
___________________