неділя, 25 вересня 2022 р.

9 клас. Лабораторне дослідження №2. Вивчення структурно-функціональної різноманітності клітин.

 

Лабораторне  дослідження №2

Тема. Вивчення структурно – функціональної різноманітності клітин .

Мета: удосконалення  уміння порівнювати клітини основних груп живих організмів.

Обладнання та матеріали: зображення клітин основних груп живих організмів.

 

Хід роботи

 

1.                  Розгляньте уважно зображення кожної клітини.

2.                  Визначте до якої групи живих організмів відноситься кожна клітина.


А


Б

В


Г



А – ___________________________

Б – ___________________________

В – ___________________________

Г – ___________________________

 

3.                  Занесіть свої висновки у порівняльну таблицю (так/ні):

 

Ознаки

Бактерії

Гриби

Рослини

Тварини

Клітинна стінка

 

 

 

 

Клітинна мембрана

 

 

 

 

Цитоплазма

 

 

 

 

Ядро

 

 

 

 

Ендоплазматична сітка

 

 

 

 

Комплекс Гольджи

 

 

 

 

Лізосоми

 

 

 

 

Мітохондрії

 

 

 

 

Пластиди

 

 

 

 

Вакуоля

 

 

 

 

Рибосоми

 

 

 

 

Інше

 

 

 

 

 

4.                  Для формування висновку дайте відповідь на запитання:

-   які живі організми відносяться до прокаріотичних та еукаріотичних організмів?

- в чому полягають основні причини подібності та відмінності між клітинами всіх груп живих організмів?

 

ВИСНОВОК:

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 Виконав учень (учениця)  9 - ____ класу        _______________________(Прізвище ім’я)